Rejestr zmian w dokumentach i menu BIP

2013-07-05

Utworzenie dokumentu: Uchwała nr 211/1056/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 29 czerwca 2009 roku w sprawie Regulaminu udzielenia zamówień publicznych przez powiatowe jednostki organizacyjne
Edycja dokumentu: Uchwała nr 198/982/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 21 kwietnia 2009 roku w sprawie zmiany uchwały nr 169/803/2008 Zarządu Powiatu z dnia 08 grudnia 2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zespołu Obsługi Finansowej Oświaty w Tarnowskich Górach
Edycja dokumentu: Uchwała nr 198/982/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 21 kwietnia 2009 roku w sprawie zmiany uchwały nr 169/803/2008 Zarządu Powiatu z dnia 08 grudnia 2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zespołu Obsługi Finansowej Oświaty w Tarnowskich Górach
Utworzenie dokumentu: Uchwała nr 198/982/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 21 kwietnia 2009 roku w sprawie zmiany uchwały nr 169/803/2008 Zarządu Powiatu z dnia 08 grudnia 2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zespołu Obsługi Finansowej Oświaty w Tarnowskich Górach
Utworzenie dokumentu: Uchwała nr 191/936/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 16 marca 2009 roku w sprawie: przekazania pod obrady Rady Powiatu w Tarnowskich Górach projektu uchwały w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość stawek oraz szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokości i warunki wypłacania nagród i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Tarnogórski.

2013-06-24

Utworzenie dokumentu: Zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 104/2009 z dnia 17.12.2009 roku w sprawie ustalenia procedury rejestracji, opiniowania i podpisywania umów i porozumień
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 99/2009 z dnia 10.12.2009 r. ws. ustalenia procedury dokonywania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach oraz kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego
Usunięcie dokumentu: Zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 95/2009 z dnia 30.11.2009 r. ws. przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 95/2009 z dnia 30.11.2009 r. ws. przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 37/2009 z dnia 05.06.2009 r. ws. ustalenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia dla dyrektorów i zastępców dyrektorów jednostek organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 12/2009 z dnia 13.02.2009 r. ws. wprowadzenia naboru na wolne stanowisko w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie Starosty Powiatu Tarnogórskiego nr 9/2009 z dnia 02.02.2009 r. ws. wprowadzenia instrukcji w sprawie przeciwdziałania wprowadzeniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach i jednostkach organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego

2013-06-19

Utworzenie pozycji menu: 2009
Utworzenie pozycji menu: 2012
Utworzenie pozycji menu: 2012
Utworzenie pozycji menu: 2009
Przesunięcie dokumentu: Uchwała nr 308/1556/2010 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 19 lipca 2010 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zespołu Obsługi Finansowej Oświaty w Tarnowskich Górach.
Utworzenie dokumentu: Uchwała nr 308/1556/2010 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 19 lipca 2010 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zespołu Obsługi Finansowej Oświaty w Tarnowskich Górach.
Utworzenie dokumentu: Uchwała nr 197/970/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 14 kwietnia 2009 roku w sprawie zmiany Regulaminu udzielenia zamówień publicznych przez powiatowe jednostki organizacyjne
Edycja dokumentu: Uchwała nr 198/982/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 21 kwietnia 2009 roku w sprawie zmiany uchwały nr 169/803/2008 Zarządu Powiatu z dnia 08 grudnia 2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zespołu Obsługi Finansowej Oświaty w Tarnowskich Górach
Utworzenie dokumentu: Uchwała nr 198/982/2009 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 21 kwietnia 2009 roku w sprawie zmiany uchwały nr 169/803/2008 Zarządu Powiatu z dnia 08 grudnia 2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zespołu Obsługi Finansowej Oświaty w Tarnowskich Górach
Utworzenie pozycji menu: 2009
Utworzenie dokumentu: Uchwała Nr XXXIV/321/2008 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XXVI/250/2008 Rady Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 26 czerwca 2008 r. w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu przy ustalaniu wysokości wynagrodzenia dla pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Tarnogórskiego
Utworzenie dokumentu: Uchwała nr 171/820/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 15 grudnia 2008 roku w sprawie Regulaminu udzielenia zamówień publicznych przez powiatowe jednostki organizacyjne
Utworzenie dokumentu: Uchwała nr 169/803/2008 Zarządu Powiatu w Tarnowskich Górach z dnia 08 grudnia 2008 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Zespołu Obsługi Finansowej Oświaty w Tarnowskich Górach
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie dyrektora 7/2013 w sprawie do zmian zasad (polityki) rachunkowości

2013-06-17

Edycja dokumentu: Zarządzenie 5/2012 w sprawie zasad wydawania i rejestracji upoważnień w PZOFO
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie 5/2012 w sprawie zasad wydawania i rejestracji upoważnień w PZOFO
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie 11/2012 w sprawie określenia sposobu prowadzenia kontroli zarządczej w PZOFO oraz zasad jej koordynacji
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie 10/2012 w sprawie powołanie grupy ds. Zarządzania ryzykiem oraz zakresu zadań Kierownika jednostki organizacyjnej, grupy ds. zarządzania ryzykiem oraz pracowników zatrudnionych w PZOFO
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie 9/2012 w sprawie wprowadzenia procedury zarządzania ryzykiem w PZOFO
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie nr 6/2013 w sprawie zmian zasad (polityki) rachunkowości
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie nr 5/2013 w sprawie zmian zasad (polityki) rachunkowości
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie nr 4/2013 w sprawie zmian zasad (polityki) rachunkowości
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie nr 3/2013 w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej w PZOFO
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie nr 2/2013 w sprawie zmian zasad (polityki) rachunkowści
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie 1/2013 w sprawie zmian i zasad (polityki) rachunkowości
Utworzenie pozycji menu: 2013
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie nr 8/2012 w sprawie zmian zasad (polityki) rachunkowości
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie nr 13/2012 w sprawie prowadzenia inwentaryzacji w PZOFO
Utworzenie dokumentu: Zarządzenie nr 12/2012 zmiany zarządzenia nr 28/2010 w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości z późniejszymi zmianami
Usunięcie dokumentu: Załącznik nr 4 do Zarządzenia 2/2012
Usunięcie dokumentu: Załączni nr 3 do Zarządzenia 2/2012
Edycja dokumentu: Zarządzenie 2/2012 w sprawie wprowadzenia Instrukcji Kancelaryjnej
Edycja pozycji menu z: numer telefonu na: numer telefonu
Edycja pozycji menu z: numer telefonu na: numer telefonu
Usunięcie dokumentu: załącznik nr 1 do Zarządzenia 1/2012
Edycja pozycji menu z: 2012 na: 2012
Usunięcie dokumentu: załącznik nr 1 do Zarządzenia 1/2012
Usunięcie dokumentu: Załącznik nr 3 do Zarządzenia 1/2012

Poprzednie | Następne